مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک:

قدرت دشمنان با مقاومت و ایستادگی ملت ایران روبه افول است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: امروز افول قدرت آمریکا را شاهدیم و این ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۶۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اراک گفت: یکی از برجسته ترین آموزه های دینی مقاومت فعال در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) نقشه راهبردی انقلاب را ارائه کردند افزود: مقاومت و ایستادگی ملت ایران امروز دشمن را در ذلیل ترین شرایط قرار داده و شرایط نشان می دهد دشمن به شدت در حال افول و تمدن غرب و استکبار به سرعت در حال نابودی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه شرایط مقاومت در منطقه از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است گفت: کوچکترین تهدید علیه انقلاب اسلامی تمام نیروهای مقاومت در منطقه را متحد می کند که ابعاد و تبعات پاسخگویی به تجاوز دشمن غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

وی با مقاومت و ایستادگی ملت ایران را برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی خواند و افزود: این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج) به یاری خدا ادامه خواهد داشت چراکه این ملت راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند و زیر بار زورگویی دشمنان نخواهند رفت.

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه قرآن به ما دستور می دهد در برابر تجاوز و توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم گفت: انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران در برابر توطئه های دشمن چهل سال است ایستادگی می کند و بر روی آرمان ها و اهداف والای خود ثابت قدم مانده است و این مقاومت فعال است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم باید در آحاد جامعه تبیین و تبلیغ شود افزود: در شرایط امروز کشور نیاز به تقویت آگاهی سیاسی و فرهنگی داریم و بیانیه گام دوم نقشه راه مناسبی برای این موضوع است و باید آن را به مرحله عملیاتی برسانیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز در مقابل دشمن کوتاهی کنیم ضربه آن را خواهیم خورد و آیندگان هرگز ما را به خاطر این غفلت و کوتاهی نخواهند بخشید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات