آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی از عوامل برگزار کنندگان لیگ ملت های والیبال جهان و مردم استان در خصوص میزبانی شایسته استان اردبیل تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۷۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان در خصوص میزبانی شایسته اردبیل از لیگ جهانی والیبال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی از عوامل برگزار کنندگان لیگ ملت های والیبال جهان و مردم استان در خصوص میزبانی شایسته استان اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس به درگاه حضرت احدیت و درود بر ارواح طیبه شهداء، بر خود لازم می دانم به عنوان خادم استان از مسؤولین محترم استان و هم چنین از وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر تشکر کنم که با اجراء مسابقات جهانی والیبال در اردبیل، نشاط و شادی و سرور و غرور و انبساط خاطر اهالی استان مخصوصا جوانان را فراهم نمودند و نام مفخم اردبیل کهن را به آنتن های ملی و جهانی بردند و نگاه بیش از یک میلیارد انسان در دنیا را به اردبیل به مصداق «بلدۀ طیبۀ و رب غفور» معطوف نمودند.

هم چنین از جوانان بسیار عزیزی که با حضور حماسی و مؤدبانه و آگاهانه و عفیفانه خود در استادیوم و خارج از استادیوم شرف و عزت برای استان و امیدواری برای تیم ملی درست کردند صمیمانه تشکر می کنم. ندای «ایران، ایران» جوانان عزیز ما ندای عزت، صیانت و اقتدار بود و بالاخره تشکر ما از اعضای پر افتخار تیم ملی والیبال کشور است که غرور ملی و مقدس ملت ما را حفظ و کشور عزیز ما را صدرنشین کردند.

کشور ما و ملت ما و اعضای پر افتخار تیم های ملی ما و تمام قهرمانان ملی و دانشمندان و نخبگان علمی صدرنشین هستند و صدر نشین خواهند ماند. به امید آن که در آینده خاک پاک این استان میزبان حماسه های بزرگ ورزشی دیگر باشد.

 سوم تیر ماه هزار و سیصد و نود و هشت
سید حسن عاملی

ارسال نظرات