در مراسم شبی با شعر و خاطره سردار شهید مهدی خوش سیرت در حسینیه اعظم حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) از کتاب «مثل ما، امّا» رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۸۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، در مراسم شبی با شعر و خاطره سردار شهید مهدی خوش سیرت؛ که در حسینیه اعظم حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار شد از کتاب «مثل ما، امّا» رونمایی شد.

در آستانه ۶ تیر سالروز شهادت سردار  شهید مهدی خوش سیرت مراسم شبی با شعر و خاطره سردار شهید مهدی خوش سیرت با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و جمعی از شاعران و اقشار مختلف مردم  شامگاه یک شنبه در حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم پس از بیان خاطره از سوی رحیم کشاورز و عباس بایرامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید مهدی خوش سیرت  به ترتیب آقایان آذر ارجمند، صادقی سرشت و سروش دلیلیان سروده‌های خود را در وصف شهید و شهادت قرائت کردند.

پایان بخش این مراسم رونمایی از کتاب «مثل ما، امّا» نوشته غلامرضا غدیری بود  که در این کتاب  به سیره‌ی زندگی شهدای مدافع حرم استان گیلان پرداخته و در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات صریر و با اهتمام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به چاپ رسید.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات