به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، طرح جوانه‌های صالحین با حضور جمعی از مسئولان ادارات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مجریان این طرح، بصورت نمادین در مسجد ائمه شهر پارس آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۸۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان پارس آباد افتتاح شد

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات  خبرگزاری بسیج از اردبیل، به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، طرح جوانه‌های صالحین با حضور جمعی از مسئولان ادارات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مجریان این طرح، بصورت نمادین در مسجد ائمه شهر پارس آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در مراسم افتتاح طرح جوانه‌های صالحین به بیان ویژگی های جوانه های صالحین پرداخت و گفت: شرکت کنندگان در این طرح بیستی از فرصت ایام تابستان برای رشد و تعالی معنوی خود بهره ببرند.

وی اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از ۱۰ تیر ماه تا ۲۰ شهریور ماه در پایگاه‌های مجری طرح برگزار می‌شود افزود: طرح جوانه‌های صالحین یکی از بهترین شیوه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

حجت الاسلام احمدی گفت: این طرح امسال با عنوان جوانه های صالحین در 9 محور برنامه های قرآنی، معرفتی، آموزشی، ورزشی، اردویی، امداد و نجات، مهارتی، بصیرت سیاسی و برنامه های ویژه و ابتکارات برگزار می شود.

وی با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اجرای طرح جوانه‌های صالحین را اقدامی اثربخش در راستای مقابله با این هجمه‌ها دانست و بیان داشت: واز سرنگون شدن پیشرفترین پهپاد آمریکا توسط نیروی سپاه در فراز مرزهای ایران از سبزپوشان حریم ولایت تقدیر و تشکرکرد.

حجت الاسلام احمدی مؤلفه ها و مأموریت‌های بسیج را بصیرت افزایی در بین قشر جوان و نوجوان خواند و افزود: دشمن با وارونه جلوه دادن پیشرفت‌های ایران در زمینه های مختلف از جمله انرژی هسته ای و موشک به دنبال تضعیف نظام است که باید جوانان و نوجوانان نسبت به این امر هوشیار باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار