در دیدار سردار ابوحمزه با رئیس کل دادگستری کرمان مطرح شد
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت:نگاه تحولی حضرت آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضائیه می تواند منشاء خدمات بزرگ و پیشرفت در نظام قضائی کشور شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۲۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  صبح امروز سردار ابوحمزه،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به همراه جمعی از فرماندهان سپاه به مناسبت هفته قوه قضائیه با دکتر موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار به سند تحول در دستگاه قضائی و تقارن آن با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بحث چابک سازی دستگاه قضائی با ادغام معاونت ها و کاهش نیروهای ستادی و انتقال به مجموعه صف در حال انجام است.یدالله موحد در ادامه به ابعاد شخصیتی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: مجاهدت های شهید بهشتی در پیروزی های انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی درکشور برکسی پوشیده نیست واین شهید گرانقدر با خلاقیت فکری و تشکیلاتی خود ساماندهی امور قضایی را انجام داد و ساختار نوین نظام قضایی کشور را بنا نهاد.
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت: قوه قضائیه که امروز مظهر اقتدار و از ارکان نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و ماموریت های مهمی در قاانون اساسی بر عهده گذاشته شده محصول ابتکارات و ذهن خلاق و مکتبی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تعامل، همکاری و هماهنگی خوب مجموعه دادگستری با سپاه ثارالله اشاره کرد وگفت:خوشبختانه اقدامات قضائی ارزشمندی طی چند سال گذشته در دادگستری استان کرمان صورت پذیرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت:نگاه تحولی حضرت آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضائیه می تواند منشاء خدمات بزرگ و پیشرفت در نظام قضائی کشور شود.
در پایان این دیدار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را کارکنان دستگاه قضائی در استان کرمان تبریک گفت.

ارسال نظرات