خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در جاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه گالیکش اظهار داشت:مسئولیت داشتن در سپاه کار سختی است که بار سنگینی بر دوش ما می گذارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۲۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز آیین معارفه جانشین سپاه گالیکش با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در حسینیه سپاه گالیکش برگزار گردید .

سرهنگ پاسدار محمد رضا کاظمی، معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت به معنای پاسخ دادن است و آدمی در قبال آن باید پاسخگو باشد که  از چه کردی؟ و در چه راهی صرف کردی ؟ می بایست پاسخگو باشد و هرچه بیشتر داشته باشی بیشتر می بایست پاسخگو باشی .

وی مسئولیت پذیرفتن در سپاه را کار سختی دانست و گفت : مسئولیت در سپاه کار سختی است . سپاه نهادی است که مسئولیتش زیاد و ماموریتش همه جانبه است و هم الگو است و برای تک تک  مسئولیت های آن خون داده ایم . ما برای این مسئولیت ها شهید داده ایم و این کار ما را بسیار سخت می کند هم در پذیرش مسئولیت و هم می بایست پاسخگو باشیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در ادامه افزود: مسئولیت در سپاه برای خدمت رسانی ، رشد معنوی و خاضع شدن است چرا که سپاه مسئولیت را امانت می داند و این امانت از طریق شهدا به رسیده است و باید آن را حفظ نماییم .

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : ما نباید طوری عمل کنیم که امانتی که در برعهده ی ما است خدشه دار شود و نگاه ابزاری به آن داشته باشیم ،  امانت ها را باید به اهل آن بسپاریم . مسئولیت تکلیف است و این تکلیف انسان را به رنج می اندازد و می بایست گاهی از لذت ها بگذریم بخاطر این امانت و تکلیفی که به ما سپرده شده است .

ایشان در ادامه افزود: مسئولیت در سپاه فرصت نیز هست . فرصتی برای خدمت ، رشد معنوی ، تربیت انسان و ذخیره کردن توشه برای روزی که  تنها همین فرصت ها و خدمت ها بدرد انسان می خورند .

در پایان حکم مسئولیت جانشین سرگرد مصطفی لو توسط  مدیریت بازرسی ناحیه قرائت و توسط معاون هماهنگ کنننده سپاه نینوا به ایشان اهداء گردید .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها