سید ساجد یعقوبی
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل مطرح کرد:
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در جلسه توجیهی با مسئولین کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان مشکین شهر، گفت: مساجد بهترین مکان برای تربیت انسان‌های متعهد و مومن است
کد خبر: ۹۱۵۰۲۷۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقا مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در جلسه توجیهی که با موضوع غنی سازی اوقات فراعت در مساجد و با شعار"اخلاق، نشاط، معنویت"، در مجتمع فرهنگی وهنری اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران کانون های فرهنگی و هنری، مساجد را بهترین مکان برای تربیت انسانهای متعهد و مومن و حل مشکلات افراد مورد نیاز دانست.

وی افزود همه مسئولین کانونها با تلاش مضاعف در تابستان امسال با برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و هنری، ورزشی و قرآنی در جهت رونق بخشی برنامه های مساجد باید زمینه را برای حضور جوانان مستعد محلات فراهم نمایند.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ادامه اضافه کرد: کلیه مسئولین کانونها نسبت به درج مشخصات اعضای کانونها و فعالیت های مساجد خود در سایت ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و خبرگزاری شبستان اقدام نمایند.

سقا با بیان اینکه برنامه های محوری و مستمر دبیرخانه مساجد استان طرح تجهیز کانون ها به اقلام مورد نیاز اداری با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان است، اظهار داشت: باید مسئولین شهرستان ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبار لازم جهت تجهیز مراکز کانون ها در سال جاری از فرمانداری های شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: به همت و تلاش مسئولین کانون ها، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل رتبه اول را در برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان سال٩٧ احراز نموده است.

ارسال نظرات