خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: اقتدار سپاه پاسداران بار دیگر با شکار پهباد جاسوسی امریکا به رخ جهانیان کشیده شد
کد خبر: ۹۱۵۰۳۱۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در دیدار و سرکشی از حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام عشایری شهرستان سمنان که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این حوزه انجام شد با توجه به حدیثی از امام سجاد علیه السلام گفت: حضرت می‌فرمایند انسان در طول روز به سه مصیبت گرفتار می‌شود؛ هر روز از عمرش کم می‌شود و این موضوع برای کسانی که سن بیشتری دارند بیشتر احساس می‌شود. درآوردن روزی حلال که کار سخت و دشواری است این درحالیست که در قیامت از مال حلال سوال می‌شود چه رسد به مال حرام سومین مصیبت که از مصیبت اول و دوم سخت‌تر و سنگین‌تر است نزدیک شدن به مرگ است؛ حال چه کنیم که مصیبت‌ها رنگ و بوی خوشی برای ما بگیرد، جواب این سوال یک کلمه و آن این است که زندگی خودمان را رنگ و بوی خدایی بدهیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز سپاه و بسیج در بین مردم ایران و جهان عزیزند بیان کرد:، چون پاسداران و بسیجیان ما رنگ و بوی خدایی گرفته اند و خدا را شاکریم که در جایی خدمت می‌کنیم که زمینه خدمت به خلق در آن وجود دارد؛ سپاه یعنی ملت و ملت یعنی سپاه، چون پاسداران و بسیجیان از دل این جامعه و مردم هستند.
راسخی همچنین به شکار پهباد جاسوسی امریکا اشاره کرد و گفت: این کاری که سپاه انجام داد به دنیا پیام داد که ایران هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد، اگر اینچنین نیست و انجام نمی‌دهد یعنی خودمان نمی‌خواهیم وگرنه توان آن را داریم.
وی در ادامه افزود: عشایر و روستاییان ما تلاشگران بی وقفه در عرصه زندگی و کسی که با آن‌ها کار می‌کند است؛ هم باید مثل خودشان پرتلاش باشد. ما قائل به این هستیم که عشایر نقش بسزایی در انقلاب و کشور داشته و دارند و از همان ابتدای امر انقلاب دین خود را به انقلاب و کشور ادا کرده اند. مردم روستا و عشایر مردمان خیلی مخلص و خوبی هستند؛ پر تلاش و کم توقع که کمتر کسی است که این دو ویژگی را باهم داشته باشد.
وی در پایان اظهار کرد: ما باید فضا را برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مهیا کنیم و این محقق نمی‌شود جز با تلاش بی وقفه سربازان امام زمان که شما بسیجیان هستید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها