احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در جمع بسیجیان حوزه حضرت ابوالفضل (ع) حکمی، گفت: مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب دشمنان ما را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۱۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام رهنمای با بیان اینکه دشمنان این نظام و انقلاب هیچ گاه از دشمنی و خصومت خود علیه ما دست بر نخواهد داشت گفت: از اول انقلاب تا کنون دشمنان ما در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند ولی در همه فتنه ها و توطئه ها دشمنان با مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب مواجه شدند و به گفته خود آنان زحمات چندین ساله آنان با یک سخنرانی امام خامنه ای خنثی می شود.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب آمریکا و اسرائیل را محور شرارت در منطقه و جهان دانست و گفت: امروز آمریکا استکبار جهانی است و در هر جایی از دنیا فتنه یا جنگی صورت می گیرد بعد از مدتها رد پای آمریکا در آنجا مشاهده می شود.

این مسئول اظهار داشت: متاسفانه سازمان ملل نیز تحت سیطره آمریکا و دیگر مستکبرین دنیا قرار دارد و خیلی راحت به نام سازمان ملل و استفاده از عناوین موجه در بسیاری از کشورهای جهان دست به جنایت می زنند و کسی نیست که جلوی آنان را بگیرد.

حجت الاسلام رهنمای بیان کرد: اگر امروز کشور ایران این اقتدار و توان بالای نظامی را نداشت باید مانند بسیاری از کشورهار دیگر مورد حمله و تجاوز نظامی قرار می گرفتیم و هیچ حامی که بخواهد از ما دفاع کند را نداشتیم اما به برکت خون پاک و مطهر شهیدان امروز کشو ما ابرقدرتی بزرگ در منطقه است.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری مدبرانه امام خامنه ای هیچ معادله سیاسی در منطقه بدون حضور ایران حل و فصل نخواهد شد و تصمیم نهایی همیشه با ایران بوده و هست.

ارسال نظرات