خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان:

نیروهای رزمنده سپاه با چشمانی تیزبین آمریکا را رصد می‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران از خود دفاع می‌کند و به‌خوبی جواب آمریکا را داد، گفت: ملت ایران همواره بیدار و آگاه است و در برابر دشمن مقاومت می‌کند و نیروهای رزمنده و سپاه با چشمانی تیز‌بین دشمن را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۴۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید‌هاشم بطحایی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: با توجه به کشور‌های ضعیف‌النفس همچون کشور‌های حوزه خلیج‌فارس آمریکا دچار خیالاتی شد و تصور کرد همه مثل رژیم سعودی گاو شیرده هستند که تو سر آن‌ها زده و پول‌شان را بگیرد.

وی افزود: آمریکا به موقعیت ایران ۵۰ سال پیش نگاه می‌کند که پاتوقی برای عیاشی آن‌ها بود و این افکار و اندیشه پوشالی در این مغز‌های پوچ ماندگار شده و نمی‌توانند از آن افکار خام بیرون بیایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قدرت و ابهت ایران در منطقه تصریح کرد: آمریکا هنوز هم باور نمی‌کند که ایران دیگر ایران ۶۰ سال پیش ومثل کشور‌های حوزه خلیج فارس نیست بلکه ۸ سال در جنگ تحمیلی کاری کرد که دنیا در بهت فرو رفت.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایران در برابر موج خطر داعش که قصد داشت سوریه و عراق را ببلعد، مقاومت کرد و آن‌ها را به خاک ذلت کشاند، آمریکا قصد داشت این موضوع را امتحان کند که ایرانی‌ها بیدار و یا خواب هستند وتصور نمی‌کرد ایران پهپادشان را شکار کند.

آیت الله بطحایی با بیان اینکه ملت ایران از خود دفاع می‌کند و در عین حال رعایت حقوق انسانی را نیز می‌کند و به خوبی جواب آمریکا را داد، ابراز کرد: ملت ایران همواره بیدار و آگاه است و در برابر دشمن مقاومت می‌کند ونیرو‌های رزمنده و سپاه با چشمانی تیز دشمن را رصد می‌کنند.
ارسال نظرات