با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب و احکام مسئولیت اعضای جدید ستاد به آن ها ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۶۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله میرزایی، قائم مقام دبیر کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان رسالت امر و نهی ندارد بلکه این مهم وظیفه شرعی و قانونی هر فرد مسلمان در جامعه است، ستاد باید در جهت فرهنگ سازی، جذب و آموزش افراد در این جهت گام بردارد تا آحاد مردم بتوانند به رسالت خود عمل کنند.

وی بیان کرد:اعضای ستاد به نوعی متشکل از شورای تامین، شورای برنامه ریزی و شورای فرهنگ عمومی استان هستند، از این رو می توان مصوباتی را در راستای نحوه اجرای برنامه ها داشته باشند و با این کار می توان فضای امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه آماده کرد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: با فرهنگ سازی، آماده کردن بسترهای متناسب با بحث در جامعه و آسیب شناسی می توان این مهم را در جامعه احیا و در راستای عمل به آن موفق بود.

قائم مقام دبیر کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور وظیفه اول مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر را احیای نام این مهم در جامعه و در ببن آحاد مردم دانست و بیان کرد: رسانه ها بهترین فرصت و ظرفیت جهت سرمایه گذاری بر روی هجمه دشمنان هستند، لذا نباید از این ظرفیت غافل شد بلکه به صورت جدی در راستای پیشرفت احیای این دو واجب الهی باید از آن بهره گرفت.

این مسئول با تأکید بر این مطلب که باید رسانه ها فعال باشند و در این بحث محکم ورود کنند افزود: رویکرد ما اصلاح مسئولان و نهی از منکر به آنها باشد و مطالبات به حق مردم را از مسئولین پیگیری کنیم و به عنوان آمرین به معروف و ناهیان از منکر به صورت تخصصی در این امر ورود پیدا کنیم و آتش به اختیار تا حصول و حل مسئله پیگیر باشیم.

در این جلسه که در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب و احکام مسئولیت اعضای جدید ستاد به آن ها ابلاغ شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار