رزمایش عملی انجمن های تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۶۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، رزمایش عملی انجمن های تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی،  رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این رزمایش گفت: قوه قضائیه آمادگی دارد تا با همکاری انجمن های تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان، فرهنگ سازی مسائل حقوقی و قضایی را به صورت جدی دنبال کند.
 
وی افزود: انجمن های علمی و تخصصی بسیج سازندگی تکمیل کننده و مکمل جلسات حلقه های صالحین قلم داد شده است که دستاوردهای خوبی در طول سال از طریق حلقه های صالحین پدید آمده است.
 
حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: بسیج حقوقدانان با برگزاری این رزمایش به دنبال تخصصی و علمی کردن نشست ها است، تا رهاورد و بهره بیشتری داشته باشد و کاربا کارهای علمی پزوهشی و تحقیقاتی پایه ریزی شود .

لکزایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلما استان سیستان و بلوچستان هم گفت: انجمنهای تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان استان در نظر دارد در مجامع عمومی و نماز جمعه، مردم را از مسائل حقوقی و قضایی آگاه کند.
ارسال نظرات