نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

استاندار گیلان تغییر می‌کند

نماینده مردم رشت در مجلس از تغییر استاندار گیلان خبر داد و گفت: هیئت دولت تصمیم به تغییر استاندار گیلان گرفته است و این تغییر به زودی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۷۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، جبار کوچکی‌نژاد در جمع خبرنگاران در رشت از تصمیم جدید هیئت دولت برای اعمال تغییر در سکان هدایت استانداری گیلان خبر داد و اظهار داشت: استاندار گیلان به زودی تغییر پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تشریح بیشتر این خبر عنوان کرد: با توجه به ضعف‌های زیادی که در کارنامه کاری و عملکرد استاندار گیلان وجود دارد در نهایت هیئت دولت تصمیم به تغییر استاندار گیلان گرفت.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استاندار گیلان نتوانسته خواسته‌های برحق مردم استان را برآورده کرده و به آن‌ها پاسخ مثبت دهد تصریح کرد: عملکرد سالاری در یکسال و نیم اخیر حضورش در گیلان مطلوب نبوده است.

کوچکی‌نژاد بروز مشکلات عدیده در حوزه‌های مختلف صنعتی، گردشگری و بخش‌هایی نظیر آن در گیلان را از دلایل تغییر استاندار اعلام کرد و گفت: عملکرد استاندار گیلان مطالبات مردم این استان را برآورده نکرده است.

وی از تصمیم قطعی هیئت دولت برای اعمال تغییر در استانداری گیلان سخن گفت و اظهار داشت: عملکرد استاندار به‌گونه‌ای بوده که موجبات اعتراض تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس و حتی جریانات اصلاح‌طلب را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات