دبیر اجرایی شورای هماهنگی و بزرگداشت دهه کرامت البرز:

محوریت برنامه های دهه کرامت، ایجاد شادی و نشاط مومنانه با هدف معرفت زایی است

حجت الاسلام شکری هدف از تشکیل ستاد دهه کرامت را با ایجاد شادی و نشاط مومنانه با هدف معرفت زایی خواند و گفت: گسترش گفتمان خدمت کریمانه در عرصه های مختلف اجتماعی شاخصه دهه کرامت است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۸۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در آئین شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در استانداری البرز تشکیل شد، گفت: دهه کرامت با هدف بهره مندی از ظرفیت دستگاه های عضو، تشکل های مردمی با هدف ایجاد شادی و نشاط مومنانه با هدف معرفت زایی است.

محوریت برنامه های دهه کرامت، ایجاد شادی و نشاط مومنانه با هدف معرفت زایی است

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، افزود: تعمیق باورهای آحاد جامعه نسبت به معارف اهل بیت(ع)، توجه به ارزش های ناب اسلامی، همچنین مراقبت در جهت پیشگیری از شکل گیری انحرافات و خرافات از جمله محورهای این ستاد در دهه کرامت است.

وی با بیان این مطلب که تبیین و تعمیق فرهنگ زیارت با هدف بهره مندی از معارف غنی اهل بیت(ع) از دیگر اهداف تشکیل ستاد دهه کرامت است، بیان کرد: گسترش گفتمان خدمت کریمانه در عرصه های مختلف اجتماعی با هدف کمک به مناطق محروم و آسیب دیده در جریان وقوع سیل اخیرو تقویت روحیه خدمت کریمانه است.

حجت الاسلام شکری توضیح داد: بهره مندی از تمامی ظرفیت های دستگاه های عضو با تقسیم وظائف در قالب کارگروه های کاربردی مشترک با هدف هم افزایی و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها از دیگر محورهای این ستاد است.

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، مطرح کرد: جریان سازی اجتماعی با هدف برخورد موثر و اصولی با آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف ستاد دهه کرامت در استان البرز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار