خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای نهادینه‌سازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی برای نهادینه‌سازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۹۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

 حجت الاسلام محمد داداش‌‌زاده عصر امروز در نشست هم‌اندیشی که با خبرنگاران در اردوگاه نور سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت نهفته در رسانه‌های جمعی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه هرچه ارتباط با رسانه‌ها بیشتر و قوی‌تر باشد، بسیاری از فعالیت‌های دینی نیز آسان‌تر به نتیجه خواهد رسید، ادامه داد: باید از ظرفیت اصحاب رسانه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی فرا رسیدن سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در یکم تیر را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: یک سری اهداف برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، که باید برای تحقق آنها به صورت جمعی تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه در هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی - تبلیغی و موسسات قرآنی هرجا که مردم جمع می‌شوند، ما وظیفه می‌دانیم تا نسبت به اعزام مبلغان و روحانیان اقدام کنیم، اضافه کرد: بنابراین در طول سال برای تقویت و توانمندسازی مداحان و مبلغان اهتمام می‌شود.

 وی با بیان اینکه ۲۳۰ پایگاه بوستان معرفت در تابستان در اجرای طرح اوقات فراغت فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: مسائل فرهنگی کشور باید پیوست اقتصادی داشته باشند و بیش از ۴۰ هزار نفر در سراسر استان در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: طی سال گذشته نیز ۱۵ کارگاه سبک زندگی قرآنی برگزار شد و ۷ هزار نفر نیز در دوره‌های آموزش روان‌خوانی شرکت کردند و همچنین در راستای تبیین جریان گام دوم انقلاب اسلامی نیز برای ۲ هزار نفر برنامه برگزار شد.

وی یادآور شد: با همکاری تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت نیز برای ۴۳ زوج جهیزیه تدارک دیده شده است که طی هفته‌های آتی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار