مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان کشورمان توجه ویژه‌ای کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۹۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدمهرزاد صدقیانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران و مسوولان با رویکرد تولید محتوای رسانه‌ای که در اردوگاه نور سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه ویژه‌ای کرده‌اند.

وی افزود: ضعف متولیان رسانه در گام دوم انقلاب بسیار مشهود بوده و گام دوم انقلاب، منشوری است که باید نقشه راه از آن مشخص شود، ولی آن طور که باید اصحاب رسانه آن را در کانون توجه قرار نمی‌دهند.

این مسوول گفت: جوانان به‌عنوان عنصر اصلی که از سوی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده، باید نقش خود را به‌خوبی در تبیین گام دوم انقلاب ایفا کنند.

صدقیانی با تاکید بر اینکه اگر رسانه از مهارت ارتباطی و اغنای افکار عمومی برخوردار نباشد، از بسیاری جنبه‌ها آسیب‌پذیر خواهد شد، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها مهارت ارتباطی نداشته باشند، در اجرا، پرهیز از موازنه‌کاری، عدم سواد رسانه‌ای و تبلیغ آموزه‌های دینی با مشکل برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طی سال جاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای در مساجد برگزار خواهد شد، یادآور شد: طرح جهاد همبستگی ملی نیز در راستای خانه‌دار کردن سیل‌زدگان کشور با عنوان طرح «هر مسجد یک خانه» اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در مبارزه با خرافات برعهده دارند و تهدیدهای فرهنگی باید به فرصت تبدیل شده و در راستای ترویج زندگی و فرهنگ ایرانی - اسلامی قدم برداریم و رسانه‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات