مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) ارومیه گفت: بانوان در حل مشکلات فرهنگی جامعه نقش کلیدی دارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۰۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، راضیه پورحیدر عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی خبرنگاران و مسوولان با محوریت تولید محتوای رسانه‌ای که در اردوگاه نور سازمان تبلیغات اسلامی استان ترتیب یافت، اظهار کرد: بانوان در حل مشکلات فرهنگی جامعه به معنای واقعی کلمه نقش تاثیرگذار و کلیدی دارند.

وی با بیان اینکه از نقش تربیتی و ارشادی مادران جامعه باید استفاده شود، ادامه داد: در این صورت می‌توان نسل آگاه، مطلع به مسائل روز و مقاوم در مقابل آسیب‌های اجتماعی تربیت کرد.

این مسوول گفت: حرکت‌هایی که در مسیر حق و دیانت و کمال است، در مقابل حرکات و فریب‌های شیطانی قرار دارد و تلاش برای نابودی راه حق از ابتدای خلقت وجود داشته است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان بدنه‌ای برای ارتباط علما و روحانیت و مردم تاسیس شده است، برخی در راستای شبهه‌افکنی در جامعه فعالیت می‌کنند و صدماتی که از ناحیه برخی بانوان با نام مداح به جامعه وارد می‌شود، بسیار فراوان است و بسیاری از بدعت‌ها و انحرافاتی که در دین ایجاد شده از سوی این مداحان بوده که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.

پورحیدر افزود: مسئولان دینی کشور باید به‌عنوان سربازی برای نظام جمهوری اسلامی در راستای برخورد با این بدعت‌ها قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور زنان در جامعه و حساسیت آنان در رابطه با مسائل فرهنگی تاثیر بسزایی در حل مشکلات فرهنگی کشور دارد، تشکیل کارگروه رسانه‌ای و عفاف و حجاب را مدنظر قرار داده‌ایم، چراکه دشمن در راستای عفت‌زدایی و حجاب‌زدایی تلاش می‌کند و با ترفندهای مختلف و شعارهای گوناگون در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی تصریح کرد: یاوران جمعیت بانوان فرهیخته استان نیز از میان بانوان توانمند و فعال استان انتخاب و تشکیل شده و در رابطه با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات