معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور:

ضرورت تلاش جهت رساندن مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:یکی از اولویت‌های مدیرکل نوسازی لرستان بایستی تلاش جهت رساندن مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید است، در این خصوص اعتباراتی نیز در سازمان نوسازی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۲۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، داریوش ورناصری امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تعامل آموزش و پرورش با اداره‌کل نوسازی  از اهداف مهمی است که بایستی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مدیرکل نوسازی لرستان بایستی تلاش جهت رساندن مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید است، در این خصوص اعتباراتی نیز در سازمان نوسازی پیش‌بینی شده است.گفت: حدود 3 هزار کلاس در لرستان با وجود المک گاز اما از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که بایستی جمع‌آوری شوند. 

ورناصری همچنین تلاش برای جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی و البته سنگی را از اولویت‌های نخست و مهم سازمان نوسازی مدارس برشمرد و عنوان کرد: منتظر ابلاغ اعتبارات نقدی برای نوسازی مدارس نباشیم و  اسناد خزانه اسلامی از اهرم‌های تامین اعتبار دولت است، بنابراین پیمانکاران بایستی بر اساس این رویکرد کار کرده و پروژه‌ها را عملیاتی کنند، ضمن اینکه چنانچه اعتبارات نقدینگی تخصیص یابد به ادارات کل استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی کشور با بیان اینکه سند تحول بنیادین، سند بالادستی آموزش‌وپرورش است، افزود: از جمله رویکردهای 6 گانه سند، تأمین فضا، تجهیزات وفناوری و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و احداث مجتمع‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار