رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم از رشد چشمگیر تمایل مردم به خرید کالا‌های ایرانی خبر داد و گفت: در شهرستان خاتم ۱۰ اتحادیه صنفی و ۱۲۶۵ واحد صنفی وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۴۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت روز ملی اصناف، جمعی از کسبه و بازاریان شهر هرات با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم در ابتدای این مراسم با تبریک روز ملی اصناف هفته قوه قضائیه را نیز گرامی داشت.
هادی نوری در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد اداره صمت به زمینه‌های فعالیت این اداره در شهرستان پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مختلف افتتاح شده در شهرستان خاتم از افتتاح فاز سوم کارخانه فولاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ اتحادیه و ۱۲۶۵ واحد صنفی در شهرستان خاتم وجود دارد که از بین واحد‌های صنفی موجود برخی از واحد‌ها فعال نیستند.
هادی نوری در ادامه با اشاره به وجود تحریم‌های متعدد، نوسان قیمت‌ها و احتکار‌های صورت گرفته به ضرر و زیان‌های وارده به اصناف اشاره کرد و گفت:: اصناف و بازاریان به عنوان پیشگامان و افسران جنگ اقتصادی هستند.
نوری درا دامه با تقدیر از اصناف و بازاریانی که در ماه مبارک رمضان با انجام کار‌های خیرخواهانه یاری رسان محرومین بودند افزود: شاهد روند رو به رشد تمایل مردم شهرستان به خرید و استفاده از کالا‌های ایرانی هستیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات