نماینده ولی فقیه در لرستان بر توجه به ظرفیت جوانان در راستای پیشرفت کشور تاکید نمود و گفت: باید سعی شود در مسؤولیت‌ها و انتخاب افراد برای هیات مدیره‌ها در عرصه ورزش از جوانان استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۵۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در دیدار رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان داشت: یکی از مسائلی که در منابع دینی وجود دارد این است که برای قضاوت در مورد هر کاری این است که ببینید چه کسانی در آن وجود دارند و در واقع ورود افراد بیانگر کار انجام شده است و لذا وجود افرادی مانند دکتر اسد بیگی در هیات تنیس روی میز استان لرستان نشان‌دهنده ارزشمند بودن این هیات است.

وی با بیان اینکه امروزه دو مقوله جوان و ورزش اهمیت بالایی داشته و با هم مرتبت هستنند، افزود: اگر حداکثر بهره‌برداری را از این دو مقوله داشته باشیم توانسته‌ای در کار خود موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در این راستا باید بتوانیم جوانان را جذب کنیم چراکه اگر این کار را انجام ندهیم دیگران جوانان را به خود جذب می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ورزش یک مقوله مهم و تاثیرگذار برای جذب جوانان است و ورزشی مانند تنیس روی میز می‌تواند در این راستا مؤثر واقع شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه بالا است، افزود: ما اگر بتوانیم به هر طریقی از این آسیب‌ها کم کنیم، موفق عمل کرده‌ایم و در این راستا ورزش بسیار مهم است.

وی بر توجه به ظرفیت جوانان در راستای پیشرفت کشور تاکید نمود و یادآور شد: باید سعی شود در مسؤولیت‌ها و انتخاب افراد برای هیات مدیره‌ها از جوانان استفاده کرد و باید فضا برای جوانان باز شود کما اینکه با تلاش جوانان شاهد موفقیت خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه به ظرفیت بالای جوانان لرستانی اشاره و عنوان کرد: لرستان یک امتیاز ویژه دارد و آن این است که یک استان ورزشی در سطح کشور شناخته می‌شود.

وی بر تقویت ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و افزود: اگر بستر برای حضور بیشتر جوانان در عرصه ورزش فراهم شود موفق خواهیم بود و لذا نباید به شرایط فعلی در ورزش قانع شویم.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: اگر در بعد قهرمانی به ورزش نگاه کنیم، لرستان این پتانسیل را دارد که در کسب افتخارات موفق باشد.

وی در پایان متذکر شد: لرستان یک استان محروم بوده و اگر شرایط برای جوانان آن در عرصه‌های مختلف مانند ورزش فراهم شود، می‌توانند افتخارات زیادی به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات