رئیس کل دادگستری استان زنجان برقراری امنیت و حفظ آرامش مردم در جامعه را هدف اصلی دستگاه قضا در کنار پلیس دانست و افزود: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهدافش حمایت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت استان به شدت برخورد می‌کند
کد خبر: ۹۱۵۰۴۸۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی در نشست قضائی – انتظامی از اقدامات پليس در برقراري نظم و امنيت مطلوب در استان تقدیر و اظهار کرد: همکاري و همراهي شهروندان در بحث پيشگيري نقش موثر و بسزایي در کاهش وقوع جرايم مي تواند داشته باشد و شهروندان بايد در اين مقوله مهم ، پليس را ياري کنند.

 

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي در استان يك تعامل ضابطه مند و منطقي با همه سطوح حاكميتي ، مردم  و دستگاه قضا دارد گفت:بخش زيادي از فعاليت هاي اين نيرو در عرصه ارتباطي با قوه قضائيه شكل مي گيرد كه اين ارتباط بسيار خوب و مثبت است .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به پیچیدگی جرایم در جامعه بیان داشت:  دستگاه قضا و پلیس نباید از چرخه سریع و تند پیشرفت علوم عقب بمانند و به دلیل استفاده مجرمان از تکنیک های مختلف در جرایم ما نیازمند کشف علمی جرایم در مواجه با جرایم امروزی جامعه هستیم .

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی و ناهنجاری ها در جامعه تصریح کرد : مقابله با جرائم و فساد در جامعه امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و نباید نیروی انتظامی و دستگاه قضا فرصت پیشرفت را در جامعه به مجرمان بدهد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا مکمل یکدیگر در اجرای قانون هستند افزود : نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و نتيجه اين خدمت برقراري امنيت پايدار در جامعه است.

 

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه پلیس و و دستگاه قضائی همواره باید انجام فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی در پیشگیری از جرایم مختلف را در اولویت کاری خود قرار دهند ، بیان داشت : نیروی انتظامی و قوه قضائیه دو بال پرقدرت امنیت هستند که همواره باید هماهنگ و همسو حرکت کنند تا چتر امنیت به گونه ای مطلوب در جامعه گسترانده شود .

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از طرف فرماندهی انتظامی استان زنجان، از رئیس کل دادگستری زنجان، دادستان و مسئولان قضایی استان با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات