مهندس فرزاد امیری با اشاره بر اینکه تهیه گزارش فنی اطلس بیشترین میزان تابش و مناسب ترین روستا های استان کرمانشاه با اولویت بندی شد از یک تا سه برابر استاندارد های جهانی برای اجرای طرح جهاد روشنایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۸۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس فرزاد امیری مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان کرمانشاه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین صنعتی از تهیه گزارش فنی اطلس بیشترین میزان تابش و مناسب‌ترین روستا‌های استان کرمانشاه با اولویت بندی گرید یک تا سه برابر استاندارد‌های جهانی برای اجرای طرح جهاد روشنایی خبر داد.

امیری گفت: اطلس به معنای مجموعه‌ای از نقشه‌ها بوده ومفهوم مطلوب هم واضح است. سازمان بسیج مهندسین صنعت برنامه‌های مختلفی در سال جاری اجرا می‌نماید که هرکدام به تنهایی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و رسیدگی به محرومان است که ازجمله آن طرح جهاد روشنایی می‌باشد.

وی اظهار داشت: برای اجرای بهتر این طرح در استان‌ها شورای اجرایی با ترکیب ارگان‌های متولی انرژی پیش بینی شده است. در جلسه اول این شورا در کرمانشاه مطلبی تحت عنوان اطلس مطلوب برای احداث این نیروگاه‌ها مطرح گردید و این وظیفه به شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان محول گردید و مقرر شد کارشناسان شرکت توزیع برق با تهیه گزارش فنی، اطلس بیشترین میزان تابش و مناسب‌ترین روستا‌های استان با اولویت بندی گرید یک تا سه برابر استاندارد‌های جهانی را مشخص کنند.

مهندس امیری درباره اهمیت تهیه این اطلس افزود: از منظرعلم مدیریت، برنامه ریزی برای انجام کار جایگاه ویژه‌ای دارد و این سازمان هم برای مدیریت منابع، زمان و داشتن نقشه راه فنی برای احداث نیروگاه‌های خورشید‌ی با راندمان بالا این موضوع را مطرح کرد و پیگیری می‌نماید.

 

ارسال نظرات