اسفندیاری جانشین سپاه ناحیه کهنوج:

هدایت توانمندیها و تجربیات و تخصص دانش آموزان از اهداف طرح هجرت 3 است

جانشین سپاه ناحیه کهنوج در پایان به اهداف برگزاری طرح هجرت 3 پرداخت و افزود: این طرح به منظور شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیتها، توانمندیها و تجربیات و تخصص دانش آموزان و همچنین افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۸۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان کهنوج با حضور جناب سرهنگ اسفندیاری جانشین ناحیه مقاومت بسیج کهنوج و حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه در محل مسجد جامع شهرستان کهنوج برگزار شد.
حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهنوج در آیین افتتاحیه این طرح ضمن  خیر مقدم حضور دانش آموزان بسیجی گفت: به منظور تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده از نیرو و نشاط جوانان و نوجوانان بسیجی برای سازندگی کشور و همچنین تقویت مبانی اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاسازی مدارس، این طرح در سطح شهرستان کهنوج اجرا می گردد.
وی افزود در این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارهای عمرانی، رنگ آمیزی مدارس، نقاشی دیوار مدارس و مهمتر از همه رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دانش آموزان و حضور آنها در عرصه های فرهنگی و جهادی مدنظر است.
در ادامه این مراسم سرهنگ اسفندیاری جانشین سپاه ناحیه کهنوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز با گذشت زمان از پیروزی انقلاب، حرکت های بزرگ و ارزشمندی در راستای سازندگی و استقلال کشور در عرصه های مختلف صورت گرفته و این امر به دست توانای شما فرزندان انقلاب با تفکر سازندگی و روحیه بسیجی در کشور انجام گرفته است.
وی افزود: شما دانش آموزان باید در تمامی فعالیت ها به خصوص اردوهای جهادی پیرو 36 هزار شهید دانش آموزی که برای این انقلاب جانفشانی کردند باشید و سیره عملی این شهیدان را الگوی رفتاری و عملی خود کنید.
اسفندیاری در پایان به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و افزود: این طرح به منظور شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیتها، توانمندیها و تجربیات و تخصص دانش آموزان و همچنین افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج، هم چنین مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی، آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیتهای گروهی را نیز از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش آموزان برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار