ارتقای درجه فرمانده جوان سپاه فتح استان

با تصویب حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا و به پیشنهاد سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حکم سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرهنگ پاسدار حمید خرم دل به درجه سرتیب دومی نائل شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۴۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام‌هایی جداگانه ترفیع درجه فرمانده سپاه فتح استان به درجه سرتیب دومی را تبریک گفتند.
متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدین شرح است:
خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.
اینجانب نیل به درجه سرتیب دومی را که از سوی فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری از پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.
تمسک به حبل المتین، استعانت از حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت ارتقای درجه فرمانده جوان سپاه فتح استانو تبعیت از، ولی فقیه، تقوی و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها و دوری از وسوسه‌های شیطانی می‌تواند ما را آماده دفاع همه جانبه روز افزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید. از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا خواهانم.
مراسم اعطای حکم امروز در ستاد مشترک سپاه پاسداران برگزار شد.
ارسال نظرات