فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان طی پیامی مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به تمامی دست اندرکاران پرتلاش این نهاد انقلابی و ارزشمند تبریک و تهنیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۵۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتربهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به تمامی دست اندرکاران پرتلاش این نهاد انقلابی و ارزشمند تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

{ بسمه تعالی}

دفاع شجاعانه وقدرتمندانه از عدالت در جامعه وظیفه قوه قضائیه است    (مقام معظم رهبری)  17/04/80

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی،نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها،کرامت انسانی وآزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده ودر راستای اجرای عدالت در بیش ازچهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتربهشتی و72 تن از یارانش،گواهی روشن بر این ادعاست.

هفته  اول تیرماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز ودردناک شهادت شهیدبهشتی ویارانش که به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده،فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه وبه ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه ومجتهدمتفکر؛شهیدمظلوم دکتربهشتی وسایر شهدای این عرصه تاخدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه،که عدالت محوری وقانون مداری در حمایت از حقوق فردی واجتماعی است پاس بداریم.

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار وهمه جانبه کشورمان،مرهون تلاش های بی شائبه ومستمر مسئولان قضایی،قضات،دادیاران،دادرسان وکارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل،همکاری وهماهنگی با دیگر بخش ها وممانعت از تضییع حقوق شهروندان ومبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی،مفاسد خرد وکلان را سرلوحه کار خود قرارداده اند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر،هفته قوه قضائیه را به مرد م شریف وهمه تلاشگران این عرصه تبریک وتهنیت عرض نموده واز خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل وقسط در جامعه تقدیر وتشکر می نماییم.

 

 

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)

 

ارسال نظرات