مسئول سازمان بسیج حقوق دانان گفت: هفت بند بیانیه گام دوم انقلاب به لحاظ حقوقی می‌بایست مورد توجه و اهتمام حقوق دانان انقلابی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۷۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

گفتمان سازی، مطالبه گری و تبیین حقوقی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب سرلوحه کاری بسیج حقوق دانان استبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در حاشیه برگزاری نشست دوشنبه‌های گام دوم انقلاب که ازاین هفته به همت سازمان بسیج حقوق دانان برگزار می‌شود، گفت: از دغدغه‌هایی که در هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان مطرح بوده و هست، فرمایشات حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب است که سهم و نقش حقوق دانان بسیجی در تحقق آن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی، مطالبه گری و تبیین حقوقی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب سرلوحه کاری بسیج حقوق دانان است، اظهار کرد: هفت بند بیانیه گام دوم انقلاب که عبارتند از علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به بخش های مختلفی از مبارزه با فساد و برقراری عدالت اختصاص دارد که همه این هفت بند به لحاظ حقوقی می بایست مورد توجه و اهتمام حقوق دانان انقلابی قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئولان بازگشت به مدیریت انقلابی و  تراز انقلاب اسلامی، پاکدستی، عمل  جهادی و فسادستیزی، باز کردن حلقه مدیریت برای جوانان انقلابی مومن و آگاه و پذیرش خطا و جبران آن به صورت عملی و لسانی مورد توجه معظم له قرار گرفته است.

بهرامیان بیان کرد: بیانیه چهل سالگی انقلاب در فرمایشات مقام معظم رهبری بیان فرصت‌ها و آسیب‌ها، بایدها و نبایدهایی است که منجر به موفقیت و پیروزی ما می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نقش و حضور جوانان در انقلاب و ادامه مسیر با نیروی جوان را بسیار مهم ارزیابی کردند باید به این نکته اشاره کرد مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب عموم ملت ایران، جوانان عزیز و رشید، مسئولان و مدیران کشور، دشمنان ملت ایران و عموم آزادی خواهان عالم هستند.

بهرامیان افزود: ما برای حضور موثر در مباحث حقوقی کشور ابتدا باید کادرسازی مناسبی از نخبگان انقلابی را در برنامه خود درنظر داشته باشیم  به همین دلیل این کار را سازمان بسیج حقوق دانان کشور آغاز کرده است و امیدوارم که یک جمع عظیمی از نخبگان حقوقی و قضابی در دستگاه‌های کشورکه  منشاء اثر باشند سازماندهی و ظرفیت سازی لازم صورت پذیرد البته اقدامات لازم از طرف سازمان بسیج حقوق دانان آغاز شده و انشالله اخبار تکمیلی را به زودی اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات