خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۵۰۵۹۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با هیأت رئیسه تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مسائل دین عبارت است از موضع دینی، حال می خواهد در عمل یا در سخن و یا در سکوت باشد.

 

وی افزود: انسان مومن و با دیانت در هر شغل و کاری که هست باید یک موضع و جایگاهی را بگیرد که در آن جایگاه، قلم، قدم، سکوت، خنده و کارش، به حق و تقوی کمک کند و با بصیرت و هوشیاری، حواسش جمع باشد تا اهل باطل از خنده، اخم، سکوت و حرفش سوء استفاده نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سمتگر نمی تواند ستمگری کند مگر با کمک دیگران، خاطر نشان کرد: ستمگر با یک سیلی عقب گرد می کند اما مشکل اینجاست که افرادی دور ستمگر جمع می شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: دنیا پر از فرعون است که کاری از دستشان ساخته نیست اما کمک کننده های ظلمه دور آن ها را گرفته و کمک حالشان هستند.

 

وی با بیان اینکه بدتر از فرعونیان کسانی هستند که کارش را بزرگ می کنند، گفت: بدتر از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه کسانی هستند که به نفع آن ها یا حرف می زنند، یا سکوت می کنند یا سیاست بازی می کنند یا حزب بازی و روزنامه بازی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر کسی که می خواهد سخن و قدمی بردارد باید در راستای رضای حق باشد و این یعنی ایمان، افزود: ستون فقرات دین، مواضع، حب و بغض و تولی و تبری است، هرچه در این راستا تعبیر شود حقیقت دین است، لذا اگر فردی نماز بخواند اما قلبش با ظلمه باشد از همان‌هاست و با آن ها محشور خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: اخیرا مشاهده کردید که سیل عظیم جمعیت در انگلیس به پشتوانه‌ی از فلسطین فریاد می زنند و این یعنی اینکه آن ها نیز از ظلم خسته شده اند اما چرا استکباری جهانی از ظلم خسته نشده است؟

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی در طی 70 سال در کشور فلسطین به هر نحوی مردم را به شهادت رسانده، برخی ها را آواره کرده، آن ها را محاصره و در گرسنگی نگه داشته است و هر روز برنامه ی جدیدی را پیاده می کند و اکنون نیز با نظر یک دیوانه سیاسی به عنوان معامله قرن اقداماتشان را به جلو می برد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: این نامسلمانان زشت بدتر از کافر، یک عده از دور تنها نگاه می کنند و بی تفاوتند و یک عده نیز در بحرین برای امضای هر آنچه که ترامپ و صهیونیست بخواهد، دور هم جمع شده اند، این اقدامات برای انسانیت مایه ننگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: متأسفانه در خود کشور ما نیز یک عده که خیلی بدتر از آن ها هستند با سکوت، صحبت، سیاست و روزنامه هایشان از صهیونیست، آمریکا و انگلیس پشتیبانی می کنند و اگر رهنمودهای داهیانه امام راحل و همچنین رهبر انقلاب نبود این کشور را 24 ساعته به بیگانگان تحویل می دادند.

وی ادامه داد: کار و تلاش این افراد این است که مسائل را به یکدیگر گره بزنند، مردم را ناامید و بترسانند و به نفع بیگانگان حرف بزنند، اما در مقابل آن ها نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و همه اهل ایمان، و همچنین تفکر بسیجی، انقلابی، ایمانی و سیل عظیمی که همه آن خاشاک ها را کنار می زند حضور دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سپاه بر اساس مسئولیت قانونی و تعهدی که دارد هرچند یک بار یک ضرب شصتی به دشمنان نشان می دهد و تا مدت ها آن ها را خفه می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: خوشبختانه در این جریانات اخیر فرمایشات رهبر انقلاب به گونه ای بود که نه تنها در داخل، بلکه در کشورهای مختلف و بر رهبران دنیا نیز تأثیر خود را گذاشت.

 

وی بیان کرد: همه ی تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد فی سبیل الله و مواضع اصلی دین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ جان، مال، ناموس، استقلال و حیثیت ملت است، گفت: اقدامات سپاه بسیار شایسته و دلگرم کننده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: در اوایل انقلاب 98 درصد مردم خواستار اسلام بودند و اکنون نیز همان است اما توقعشان این است که اسلام را ارائه دهیم.

 

وی در پایان گفت: در 40 سال گذشته مردم تمامی مشکلات را با انواع و اقسام بازی های سیاسی احزاب، گروه ها، دگر اندیشان و تصمیم سازها تحمل کردند و پای انقلابشان ایستادند و حرفشان نیز یکی است و آن اینکه هر چه رهبر انقلاب می فرمایند و این نعمت بسیار بزرگی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها