معاون سازمان نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس این استان با بیان اینکه همه استان‌های کشور در حال تدوین کتاب جامع نقش زنان در دوران دفاع مقدس هستند گفت: استان‌ کهگیلویه و بویراحمد هم باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۱۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
شهناز اشکیان با تأکید بر اینکه باید به سمت تولید کتاب‌های صوتی پیش برویم، افزود: از ظرفیت دانشگاه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز می‌توان برای پرداختن به نقش زنان در دوران دفاع مقدس استفاده کرد.
اشکیان با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه‌های مختلفِ هدف در دستور کار سازمان نشر آثار و ارزش‌های زنان در دفاع مقدس است، اضافه کرد: مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا همه سرمایه خود را برای انقلاب داده‌اند و برای حفظ این سرمایه‌های معنوی انقلاب، باید وارد صحنه شویم.
وی اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح یادمان حماسه و هنر و طرح سلاله‌ها، ثبت و ضبط خاطرات و برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت را از دیگر برنامه‌های مورد توجه سازمان نشر آثار و ارزش‌های زنان در دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های حضور زنان در دوران دفاع مقدس باید در دستور کار استان‌ها از جمله کهگیلویه وبویراحمد قرار گیرد.
ارسال نظرات