خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرگرد رحمانی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در گفتگو به تشریح طرح جهاد همبستگی ملی پرداخت و افزودند بسیج برادری ،سازندگی ،یکرنگی وجهاد اختصار بسیج است.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۷۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت، سرگرد رحمانی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در گفتگویی به تشریح طرح جهاد همبستگی ملی پرداخت و  بسیج برادری، سازندگی، یکرنگی و جهاد را از ارکان اصلی بسیج برشمرد و حضور به موقع و دغدغه ی آبادانی را می‌توان  از ویژگی‌های بسیجیان مخلص و جان بر کف برشمرد.
بحبوحه ی تلخند ویرانی های عید و لبخند شور و شوق امداد در مناطق سیل زده فقط یک نگاه و یک پیام در برداشت و آن جهادِ همبستگی ملّی بود.

در ادامهمخاطبان را به مباحث گفتگوی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در راستای تشریح جهادهمبستگی مّلی دعوت می‌کنیم:

1- با توجه به ماموریت امروز بسیج در قالب جهاد همبستگی مّلی خواهشمندیم مقدمه‌ای درباره ماهیت  این طرح بفرمایید؟

برادری ،سازندگی ،یکرنگی و جهاد اختصار بسیج است و حضور به موقع و دغدغه ی آبادانی را می‌توان  از ویژگی‌های بسیجیان مخلص و جان بر کف برشمرد.

حبوحه ی تلخند ویرانی های عید و لبخند شور و شوق امداد در مناطق سیل زده فقط یک نگاه و یک پیام در برداشت و آن جهادِ همبستگی ملّی بود.

ماموریت جهادی بسیج در سال1398 به مثابه آبادانی و تکاپو برای خدمت و پشتیبانی از آسیب دیدگان سیل همراه شد، سیلی که بار دیگر سیلِ همنوع‌دوستی و محبت را به سوی مردم آسیب دیده روانه کرد. 

2- آیا این طرح در شهرستان بومی سازی می شود ؟

بسیج سازندگی درتعامل با سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اکنون در صدد است باشناسایی و رصد مناطق آسیب دیده گامی نو، محکم و قابل پیگیری بردارد تا با جهت دهی حمایت های مردم عزیز که همواره  پشتوانه و پیشرانه‌های  اصلی انقلاب بوده‌اند، اقدام به جمع آوری کمک در راستای نوسازی وبهسازی مناطق آسیب دیده در حوزه سرزمینهای آسیب دیده در حوادث اخیر سیل نماید.

3 . مبداء و فرماندهی این طرح چگونه مدیریت می شود؟

این اقدام  در هیچ مکانی و توسط هیچ شخص خاصی فرماندهی نمی شود مگر در سلسله‌ی تصمیم‌گیری مردم برای خوشان در مقر همیشگی مردم (مسجد). طرحی به معنای واقعی مردم عیار.

طرحی که هر مسجد به پشتوانه برکت حضور پذیری از مردمان متعبّد خود عهده دار نوسازی و یا بهسازی یکی از واحد های مسکونی آسیب دیده است تا دردی از آلام آسیب دیدگان بکاهد.

بدین منظور بسیج شهرستان بویین میاندشت آغاز طرح جهاد همبستگی ملّی را برای آبادانی شهرستان اعلام داشته وضمن استمداد از خداوند متعال، چشم و امید بسته است  به مهر، پشتیبانی و اتکا به نیروی ایمانی و جهادی شما  مردم بسیجی که همواره  شیفته‌ی   جهاد ، آبادانی وخدمت به همنوعان هستید.

عضویت در این  جهاد همبستگی ملی در آبادانی مناطق سیل زده  فارغ از هر گونه چشم و امید به هر گونه سازمان یا نهادی بر ید مردم فهیم است تا عملی شود.

4 . لطفا صحبت‌های تکمیلی خود را در عملی شدن این طرح مطرح کنید

عرضی نیست ،ف قط دراینجا به پیرو این گفتگو عرض می کنم  جهاد همبستگی ملی محور عملیاتی ماموریت خود را با ساخت (بهسازی و نوسازی) واحدهای  مسکونی در شهرستان با قید اولویت و فوریت برای آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر ضمن سپردن ماموریت از ابتدای امر (انتخاب طرح بازسازی به صلاح مردم) تا سرانجام کار  نشاندن لبخند رضایت بر لبان آسیب دیدگان است) به مردم و مساجد محلات ؛  از ولایتمداران،نوع دوستان شهرستان دعوت مینماید با پیوستن به این جهاد، گام انقلابی و اخروی بردارند.

علاقه مندان حامی این پویش میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به بسیج سازندگی سپاه بویین میاندشت و یا مساجد معین جهادهمبستگی ملی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها