خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد

ضرورت توجه مردم به صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن پیک بار استان و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، از عموم مردم درخواست می‌شود نسبت به کاهش جدی مصرف برق خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۹۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

ضرورت توجه مردم به صرفه‌جویی و کاهش مصرف برقمحمدمهدی شهیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به وضعیت مصرف برق در آغازین روزهای فصل تابستان اظهار داشت: پیک بار برق استان همدان امروز به 678 مگاوات رسید.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن پیک بار استان و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، از عموم مردم درخواست می‌شود نسبت به کاهش جدی مصرف برق خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: همکاری مردم در این زمینه باعث جلوگیری از اعمال مدیریت اضطراری بار می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش بی رویه مصرف برق در بخش‌‌های مختلف استان موجب افزایش بار تأسیسات و تجهیزات الکتریکی می‌شود که امکان آسیب و قطع ناخواسته برق را در پی دارد.

شهیدی ضمن درخواست از عموم شهروندان عنوان کرد: از ساعت 12 تا 17 حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق را داشته باشند و کولرهای آبی خود را در این ساعات بر روی دور کند و درجه کولر گازی را بر روی 24 درجه تنظیم کنند.

وی با تأکید بر حذف مصارف برقی غیرضروری در ساعات ذکر شده گفت: خواهشمند است از لوازم برقی پر مصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و نظایر آن در سایر ساعات به خصوص اوایل صبح استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات