خبرهای داغ:

مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب افتتاح شد

مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۵۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، صبح امروز مراسم آغاز کار مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم گفت: مدرسه فوتبال این واحد دانشگاهی زیر نظر مربیان باسابقه و امکانات مناسب برای دومین سال متوالی به طور رسمی فعالیت خود را برای علاقه‌مندان به این ورزش از رده سنی ۶ تا ۱۷ سال آغاز کرده است.

رامین رستمی با تشریح اهداف و برنامه‌های بلندمدت این مدرسه گفت: طرح استعداد‌یابی افراد ثبت‌نام‌شده از جمله اهداف این مدرسه است که در رده سنی نونهالان و نوجوانان، نفرات شایسته به تیم‌های استانی و کشوری معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: راهیابی یکی از دانش‌آموختگان همین مدرسه به فستیوال کشوری از افتخارات شایسته این مدرسه در استعدادیابی دانش‌آموختگان مدرسه فوتبال در سال گذشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: این واحد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی توانسته در زمینه ورزش شهرستان و منطقه با راه‌اندازی مدرسه فوتبال، تکمیل و تجهیز زمین تنیس خاکی، پینت‌بال و آماده‌شدن برای برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کشور گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات