جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن از آغاز طرح جوانه هاي صالحين در شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سروان پاسدار سيد عقيل موسوي با اشاره به آغاز طرح جوانه هاي صالحين در شهرستان بن، گفت: اين طرح با مشاركت پايگاههاي مقاومت بسيج و والدين نوجوانان و جوانان شهرستان در قالب 6 پايگاه بسيج در طول ايام تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت بسيجيان اجرا مي شود.

وي هدف از اجراي اين برنامه را استفاده مطلوب از ايام تابستان، شناسايي و جذب حداكثري به بسيج، حفظ و انسجام گروههاي صالحين، ايجاد شور و نشاط در بين بسيجيان، فرهنگ سازي و ترويج نماز، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و تقويت روحيه انقلابي و معنوي در بين نوجوانان و جوانان عنوان كرد.

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن ادامه داد: اين طرح در سه مرحله با برنامه هاي معرفتي و ارزشي و اردويي، فرهنگي ، هنري ،مهارتي ، علمی و جشنواره بهترين هاي صالحين اجرا خواهد شد.

وي تاكيد كرد: علاوه بر برنامه هاي ذكر شده، در راستاي اقتصاد مقاومتي و تحقق بخشيدن به شعار سال يعني رونق توليد برنامه هاي آموزشي مهارتي با همكاري فني و حرفه اي در ايام تابستان در اين حلقه ها صورت خواهد گرفت.

موسوي در پايان اظهار داشت: شعار محوري برنامه جوانه هاي صالحين تحقق بخشيدن به انتظارات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي در راستاي تربيت نسلي انقلابي و جهادي و مومن براي عرصه هاي مختلف نظام اسلامي است.

ارسال نظرات