خبرهای داغ:
رئیس هیئت مدیره موسسه شهید حسن باقری در جمع کارکنان قرارگاه حضرت سیدالشهداء (ع) و ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق (ع) خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان نمودند.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۶۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرتیپ فتح الله جعفری در جمع کارکنان و نیروهای ناحیه امام صادق (ع) و قرارگاه مرکزی حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور نبود ، با شروع جنگ تحمیلی سی هزار نیروی سپاهی و در پایان جنگ سی هزار شهید داشتیم که یک نسل از سپاه برای این انقلاب خون خود را فدا نمود، بزرگانی همچون شهید بروجردی در غرب و شهید حسن باقری در جنوب کشور از این شهدا بودند.

وی تصریح کرد: بسیج یک شجره طیبه حفاظت از انقلاب بود و سپاه نیروهای متدین ومخلص را جذب می‌کرد و با ورود نیروهای سپاه و بویژه نیروهای بسیجی باعث شد مناطق اشغال شده توسط عراق آزاد شود و این آزاد شدن مناطق برکاتی داشت.

رئیس هیئت مدیره موسسه شهید حسن باقریبیان کرد: تلاش فرماندهی و پایه‌گزاران سیاست اداره جنگ بر این بود که عراقی‌ها تلفات ندهند و آن‌ها اسیر گرفته شوند.

وی در ادامه گفت: موردی که سپاه را در 8 سال دفاع مقدس استوار کرد روش ایمان محوری بود که توسط امام و رزمندگان سپاه بوجود آمد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: بایستی سپاه پاسداران را با فرهنگ عاشورایی و ایمان به خدا حفظ کنیم و خود را آماده نماییم برای خدمت گزاری به این ملت و مردم که مهمترین وظیفه دفاع از کشور عزیزمان ایران است . 

رئیس هیئت مدیره موسسه شهید حسن باقری در پایان گفت: این قرارگاه حضرت سیدالشهداء(ع) و ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق (ع) مقری است که بسیاری از شهدا در زمان جنگ ازهمین نقطه و از همین سپاه اعزام شدند و بسیاری از اینها عروج کرده و حتی پیکر مطهرشان برنگشت که ایشان جزو افتخارات ملت ما محسوب می شوند.

ارسال نظرات