فرمانده سپاه میانه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه میانه با اشاره به عملیات غرورآفرین انهدام پهپاد آمریکایی، گفت: ردیابی و شکار غافلگیرانه پهپاد آمریکایی، نشان از اوج اقتدار کشور است.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۸۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با اشاره به منهدم سازی پهباد آمریکایی توسط سپاه، اظهار کرد: این پهباد از لحظه پرواز تا لحظه نابودیش توسط مامورین ما ردیابی و مسیر حرکت آن تحت کنترل قرار گرفته بود و این اوج ذلت دشمن و  نمایش قدرت نظامی و شکست ناپذیری ایران است.

   وی اضافه کرد: دشمن و آنانی که منافقانه با او همکاسه شده اند باید بدانند اگر آمریکا یا هر کشور دیگری بخواهد پای از گلیمش فراتر گذاشته و نظر تعدّی و تجاوز به خاک کشورمان را داشته باشد، بی شک سیلی محکمی خواهد خورد و تار و پودش از هم گسیخته خواهد شد.

 محمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم، اظهار کرد: پاسخ دندان شکن و اقتدارآمیز رهبری در دیدار با نخست وزیر کشور ژاپن به زیاده خواهی های ترامپ، ثمره ای از ثمرات تمام ناشدنی 40 ساله درخت تنومند انقلاب است و این اقتدار و عظمت با عمل به فرامین رهبری و روشنگری های ایشان در گام دوم انقلاب، بیشتر و شکست ناپذیرتر خواهد شد.

   اردوی یکروزه بازنشستگان سپاه میانه با هدف ایجاد انس و مودت در بین بازنشستگان، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، بصیرت افزایی، تشریح خدمات و رسیدگی به مشکلات در یکی از باغات شهر ترک برگزار شد.  

ارسال نظرات