خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ، جانشین سپاه نینوا در آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه آزادشهر گفت :پاسدار ولایت بودن یعنی پاسداری از حریم الهی، پاسداری از ارزش‏های الهی و پاسداری از تلاش مجاهدان راه خدا
کد خبر: ۹۱۵۰۷۹۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از آزادشهر، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا گلستان بعد از ظهر امروز در آئین معارفه جانشین سپاه شهرستان آزادشهر گفت: آن فرهنگ مقاومت،فرهنگ دینی و فرهنگ عاشورایی بود که با دم مسیحایی حضرت امام (ره) به ملت بزرگ ایران منتقل و موجب حرکت های انقلابی در مقابل نظام سلطه شد.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به توطئه های دشمنان در به زانو در آوردن ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آنان بیان داشت تمام نقشه های دشمن از جمله تحریم های اقتصادی به خاطر به زانو در آوردن ملت ایران است اما ملت ما با هوشیاری و درایت در برابر این هجمه های دشمن استاده است.

وی با اشاره به نقش سپاه در پاسداری از انقلاب و ارزشهای والای آن اظهار داشت: پاسداران در حقیقت دیده بیدار، سدّی آهنین مقابل دشمن و حافظ اندیشه‏ های ناب اسلام و امام هستند.

سرهنگ حسینی به وظایف پاسداران در زمان حاضر اشاره کرد و افزود: وظیفه پاسدار، پاسداری از انقلاب اسلامی است و برای او فرقی نمی‏کند که دشمن چه جنگی، چه حیله‏ هایی و چه تزویری را در چه زمانی به کار می‏گیرد.

جانشین سپاه نینوا بیان داشت: نحوه هجوم دشمن در جنگ نرم، هجوم به اندیشه ماست که به لطف خدا، زوایای کار دشمن برای پاسداران روشن شده و مقابله هم مثل گذشته در حال انجام است و دشمن مثل همیشه در این نبرد نیز با شکست مواجه می‌شود.

وی گفت: پاسدار ولایت بودن یعنی پاسداری از حریم الهی، پاسداری از ارزش‏های الهی و پاسداری از تلاش مجاهدان راه خدا در تاریخ و این مسئولیت سنگینی است که اجرای آن با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) امکان‏پذیر است.

در پایان این مراسم سرهنگ دوم پاسدار مهدی درویشی بعنوان جانشین سپاه شهرستان آزادشهر معرفی شد. مسئولیت هایی نظیر فرماندهی حوزه بسیج رسالت گنبد،مدیریت فرهنگی ناحیه سپاه گنبد،جانشینی معاونت فرهنگی سپاه نینوا،مسئولیت سازمان بسیج هنرمندان و مسئولیت سازمان بسیج مداحان سپاه نینوا گلستان در کارنامه سرهنگ درویشی به چشم می خورد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها