خبرهای داغ:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مشارکت بین‌بخشی برای ارتقای شاخص‌های سلامتی باید ایجاد شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۹۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، امیر بهزاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد، اظهار کرد: اهمیت سلامت در توانایی افراد برای توسعه جامعه سالم نقش مؤثری دارد و شبکه بهداشت و درمان مهاباد با به کاربردن تمام امکانات قادر به تأمین ۲۵ درصد سلامت جامعه است و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در فراهم‌کردن سلامت جامعه نقش بسزایی دارند.

وی افزود: مشارکت بین‌بخشی سازمان‌ها و ادارات با شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌تواند در گسترش فرهنگ پیشگیری و ارتقای سطح سواد سلامت مردم در جامعه مؤثر بوده و افراد با آگاهی در خودمراقبتی و تأمین سلامت جامعه خود کوشا باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: در راستای اجرای برنامه طرح تحول سلامت با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ۵۰ تخت به تخت‌های بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد افزوده شد و فضای فیزیکی حوزه بهداشت و درمان در مقایسه با قبل از برنامه طرح تحول افزایش چشمگیری یافته است.

بهزاد اظهار کرد: مشارکت شورای شهر مهاباد در محوطه‌‌سازی حیاط بیمارستان می‌تواند در ایجاد نظم و هدایت خودروهای شخصی به پارکینگ و سر و سامان‌بخشیدن به این مکان مؤثر باشد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد نیز بیان کرد: شورای شهر و شهرداری مهاباد  می‌تواند از طریق همکاری بین‌بخشی در زیباسازی محوطه اطراف حیاط بیمارستان، جدول‌کشی و ایجاد چمن و فضای سبز موجب آرامش روحی و روانی بیماران و مراجعان شود.

حامد حیدری افزود: نیرو‌های حوزه بهداشت و درمان مهاباد در راستای ارتقای سلامت شهروندان همواره با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند که جای قدردانی و تشکر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات