مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با هدف ایجاد تفرقه بین مسلمانان گام برداشته و امروز مقاومت از جنس وحدت نیاز امروزی جامعه است چرا که نیرنگ های دشمنان نشان از مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، حجت الاسلام علی اکبرپور،  مسول نمایندگی ولی فقیه در جمع فرماندهان و رابطین نمایندگی در پایگاه‌های مقاومت، ریش سفیدان و علمای اهل سنت گفت: دشمن از ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تلاشهای بسیاری برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران کرده است که به لطف خدا و آگاهی و بیداری ملت ما با شکست مواجه شده است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که امروزه دشمنان این مرزو بوم چشم دیدن اتحاد، انسجام و همبستگی مسلمانان را ندارد، افزود: دشمن با هدف ایجاد تفرقه سعی در خدشه وارد کردن آرمانهای انقلاب اسلامی را دارد، لذا مقاومتی از جنس وحدت نیاز ضروری جامعه امروزی در برابر تهدیدات دشمنان است.
 
حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: ملت ایران باید بیش از هر زمان دیگری بصیر، آگاه و هوشیار باشند و با دشمن شناسی به موقع  از آنها جلوتر باشند و به دشمن فرصت عقب نشینی بدهند.
 
مسئول نوایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: نابودی پهباد دشمن وحرکت‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و سوریه و فلسطین، ضربه مهلکی برای دشمن بود و امروز مسلمانان با الگو پذیری از پیامبر بزرگ اسلام باید در برابر تهدیدات دشمن مقاومت کنند و متوجه نیرنگشان باشند چرا که دشمنان هدفشان از نیرنگ  مقاومت بوده و  سازش در کارشان نیست.
ارسال نظرات