سید ساجد یعقوبی
معاون روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) در گفت و گو با بسیج:
نقی پور گفت: مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید علی آقایی و زمان و مکان آن از سوی روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) متعاقبا اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۵۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

پیکر شهید مدافع حرم

سرگرد پاسدار داود نقی پور در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید علی آقایی و زمان و مکان آن از سوی روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید علی آقایی بیان کرد: این شهید والامقام پس از چهار سال دوری تفحص شده و شناسایی دی.ان.ای آن انجام یافت و هم‌اکنون به کشورمان انتقال یافته و برای زیارت حضرت علی این موسی الرضا(ع) به مشهد انتقال داده شده بود و مراسم تشییع و وداع با خانواده در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدای مدافع حرم در واقع تنها مدافعان حریم اهل بیت(ع) نبوده بلکه در واقع مدافعان حقیقی ناموس، وطن، عزت، اقتدار و امنیت کشور هستند که ما به خود می‌بالیم که ایران جوانانی باغیرت تربیت کرده که جان خود را فدای خاک و وطن خود می‌کنند.

وی بیان کرد: از عموم مردم ولایی استان اردبیل دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراس تشییع پیکر والامقام شهید مدافع حرم علی آقایی  با شهدا عهد و پیمانی دیگر ببندند که در راه دفاع از دین و اسلام همواره پشتیبان آنها مانده و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: همزمان با یوم شهادت حضرت امام صادق (ع) سه شهید گمنام نیز در استان اردبیل تشییع و خاکسپاری می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته تا مراسمی باشکوه و در خور شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار کنیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهید والامقام علی آقایی در 4 اسفند ماه 94 در دفاع از حرم آل‌الله در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات