حجت الاسلام والمسلمین لطفی درمراسم تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدمطهری نیم ورگفت:بسیج حرکتی احساسی محسوب نمی‌شود و اگر عده‌ای در زمان جنگ و تحت تاثیر احساسات بسیج شده و سپس جناح خاصی را در پیش گرفتند، بسیجی نیستند و بسیجی بدنه‌ی فعال ملت و جدا از هر جناحی است.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۸۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ امام جمعه شهرنیم وردرآیین تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدمطهری نیم ورگفت:بسیج الگوی همگان است بسیج جامعه را با مکتب و رهبری آن مرتبط می‌کند؛ بسیج به معنای بصیرت، اخلاص و اقدم به موقع است.

لطفی با اشاره به بیانات رهبری گفت: هر جا که به توصیه‌های گرانقدر امام (ره) و رهبری گوش جان سپردیم، موفقیت‌مان تضمین شد و هرگاه نیز خلاف آن عمل کردیم، نتیجه‌ی آن را مشاهده کردیم.

وی افزود: فقط یک نوع دو قطبی وجود دارد که آن هم دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی است و افزون بر آن امروزه یکی از دوقطبی‌های دیگر، دوقطبی انقلابی‌گری و اشرافی‌گری است که باید با آن مبارزه‌ی جدی شود.

وی عنوان کرد:همانطور که امروزه شاهد آن هستیم، مدل بسیج کشور ما الگوی سایر کشور‌های درگیر جنگ قرار گرفته است و اگر زمانی عراقی‌ها تحت فشار صدام به مخالفت با ایرانیان بر می‌خواستند، امروزه خود را فرزندان خمینی خوانده و با پیروی از الگوی بسیج در کشور ما، به مبارزه با تکفیری‌ها می‌پردازند.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه بسیج به بصیرت متکی است گفت: بسیج در نظامی‌گری خلاصه نمی‌شود و بسیج با هدف حفظ انقلاب در تمامی عرصه‌ها در جنگ سیاسی، نظامی و جنگ نرم خدمت رسانی کرده است.

امام جمعه شهرنیم وردرپایان ضمن قدردانی اززحمات برادرپاسدارمیثم عسکری انتصاب برادرپاسدارنصرالله آقاگلی درسمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدمطهری نیم ورراتبریک گفت.

 

ارسال نظرات