خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی قاینات:

آغاز طرح هجرت 3 با حضور 100 دانش آموز قاینی در تابستان

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی قاینات از آغاز اردوهای طرح هجرت3 با حضور 100 دانش آموز در تابستان 98 خبر داد و گفت: این اردوها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت جلب مشارکت نوجوانان و جوانان در ساخت و ساز کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۲۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

 محسن علیزاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 به همت دانش آموزان شهرستان قاین، گفت: این اردوها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت نوجوانان و جوانان در ساخت و ساز کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح هجرت 3 جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس  و به منظور شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت ها ، توانمندی ها، تجربیات، تخصص دانش آموزان و افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی قاین ، مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی، آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی را از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش اموزان برشمرد و گفت: در طول اجرای دوره نیز کلاس های تربیتی و ترویج فرهنگ اسلامی با حضور روحانی طرح برگزار می شود.

علیزاده با بیان اینکه امسال   100 نفر جهادگر معادل  800 نفر روز در فعالیت های تابستانی طرح هجرت 3 شرکت خواهند کرد، ادامه داد: اعزام 3 گروه جهادی از دانش آموزان در قالب اردوهای 7 روزه به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم در تابستان از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی ناحیه بسیج قاین در سال جاری است.

وی از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش آموزان دختر و پسر شهرستان در سطح مدارس خبر داد و گفت: این طرح که در دو بخش خواهران و برادران از اول تیر ماه آغاز شده و  تا پایان تابستان با مشارکت فعال دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان قاین گفت: سال گذشته قریب به 2 هزار نفر روز دانش آموز در قالب 15 گروه در سطح مدارس شهرستان به کارهای جهادی پرداختند.

وی اضافه کرد:  اردوهای طرح هجرت به همت حوزه های بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت خدیجه(س) در دو بخش خواهران و برادران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار