خبرهای داغ:
نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه ۲۵ درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف است،گفت:۹۰ درصد صادرات کشور و ۷۰ درصد واردات نیز توسط اصناف صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۳۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش سرویس بسیج اصناف  خبرگزاری بسیج از قم، جلال‌الدین محمد شکریه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف که شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات مجتمع تجاری اصناف استان برگزار شد اظهار داشت: ۹۰ درصد ماشین‌آلات مورد استفاده در اصناف تولید داخل است و تهیه آن‌ها سبب خروج ارز از کشور نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف است، افزود: سه میلیون واحد صنفی با ۹ میلیون اشتغال در کشور وجود دارد، در بخش صنعت برای برخی از بنگاه‌های کوچک اقتصادی از پنج میلیارد ریال تا ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد صادرات کشور و ۷۰ درصد واردات نیز توسط اصناف صورت می‌گیرد، عنوان کرد: اصناف درک شورمان ظرفیت رها شده‌ای است که اگر مدیریت شود در بخش‌های مختلف دارای برکات زیادی می‌شود.

شکریه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در جامعه خاطرنشانکرد: برای ایجاد هر شغل به طور متوسط بین ۲۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها