فرمانده قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: گام دوم انقلاب حرکتی جهانی است.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۶۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: امروزه ما شاهد صدور فرهنگ و ایدئولوژی انقلاب اسلامی به سایر کشور‌ها هستیم و نمونه‌های آن را در اعتراضات مردمی فرانسه موسوم به جلیقه زرد‌ها که در روز‌های شنبه به خیابان‌ها می‌ریزند و به شنبه‌های سیاه معروف است شاهد هستیم، دستگاه امنیتی فرانسه با ارائه گزارشی به دستگاه‌های اجرایی خود شعار‌های معترضان را الهام گرفته از شعار‌های اول انقلاب ایران بر می‌شمرد.

وی افزود: رنگ و بوی شعار‌ها و تفکرات معترضان سودانی هم امروزه برگرفته از فرهنگ و ایدئولوژی مردم ایران در برابر شاه و مستکبران است.

حجت الاسلام طائب گام اول انقلاب را پیروزی انقلاب اسلامی و قدم نهادن در این مسیر خواند و اشاره‌ی رهبری مبنی بر آغاز گام دوم انقلاب را تثبیت کننده گام اول بر شمرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب آن منتهی به داخل کشور نیست بلکه حرکتی است جهانی، نکته دوم اینکه انسان عاقل زمانی قدم در مسیر انقلاب بر می‌دارد که خواهان انقلاب است و برداشتن قدم دوم بدان معنا است که قدم اول تثبیت شده است.

وی تعیین هدف، معیار‌های تقسیم بندی گام‌ها و مبدا و مقصد آن را از مهمترین مطالب ارائه شده در بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: افرادی که از انقلاب مایوس و دلسرد می‌شوند بخاطر این است که هدف انقلاب را گم کرده اند، مثل بارز این افراد کسانی هستند که سال‌ها نان و نمک این انقلاب را خورده اند با این حال به بیت المال دست درازی می‌کنند و به سراغ جمع آموری پول‌های حرام می‌روند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به هدف حضرت امام خمینی (ره) از این انقلاب و هدف از دعوت مردم گفت: امام (ره) یک هدف بیشتر نداشت و آن اینکه کاری بکنیم که امام زمان (عج) بیایند و این انقلاب زمینه سازی برای ظهور آن حضرت باشد.

وی انقلاب اسلامی را مقدمه ساز برای ظهور امام زمان (عج) خواند و گفت: راه رسیدن به این هدف همان جمله معروف امام خمینی (ره) است که فرمودند: اسرائیل باید از بین برود.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به سخنان ترامپ در مورد آل صعود گفت: ترامپ گفته است که اگر آل سعود سقوط کند اسرائیل سقوط خواهد کرد و بواسطه سقوط اسرائیل ما هم باید منطقه را ترک کنیم، بنابراین راهبرد پیروزی نهایی سقوط اسرائیل است.

طائب نوید از فروپاشی آمریکا در ریاست جمهوری ترامپ داد و گفت: زمانی که شوروی فرو پاشید امام (ره) فرمودند: فروپاشی در انتظار امریکا هم است، امریکا هم فروخواهد پاشید، آمریکا به یمن وجود رئیس جمهوری به نام ترامپ سقوط را باید به چشم خود ببیند و این آقا مسلما سبب فروپاشی امریکا خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: بعد از چهل سال مقاومت و ایستادگی خداوند هدیه‌ای به نام ترامپ به ما داده است، یکی از خدمات ارزنده ترامپ دادن اطلاعات به جهانیان است، ترامپ در سخنان خود در انتخابات هویت واقعی داعش را برای مردم جهان روشن کرد و آن اینکه طالبان و داعش را خانم هیلاری کلینتون ایجاد کرده است.

وی تمام دعوای غرب و امریکا با ایران را وجود اسرائیل بر شمرد و گفت: غرب می‌گوید ایران باید چالش‌های خود را با امریکا حل کند و راه حل آن را در قبول ابرقدرتی آمریکا می‌داند، چالش دوم آن قبول اسرائیل و به رسمیت شناختن آن است و چاش آخر آن قبول شراکت عربستان در خاور میانه است.

حجت الاسلام طائب در پاسخ به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه و اعلام جنگ با ایران گفت: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری دیگر نه مذاکره‌ای با آمریکا صورت می‌گیرد و نه جنگی با او به راه خواهد افتاد، ما به هیچ عنوان از جنگ استقبال نخواهیم کرد و موافق آن نیز نبوده و نخواهیم بود همچنان که در دوران دفاع مقدس نیز ما آغاز کننده نبوده ایم، اما اگر جنگی به راه بیافتد مقتدرانه و با صلابت در برابر آن خواهیم ایستاد و این ادعا‌های پوشالی و تهی آمریکا و اسرائیل از جنگ با ایران نشان از ضعف آن‌ها و قبول شکست در برابر ایران است.

وی گفت: آمریکا در مقابل ضعف خود در جنگ نظامی با ایران جنگ اقتصادی را به راه انداخت تا با این کار نارضایتی در داخل ایجاد کند و سبب کاهش رضایت از دولت و ایجاد مشکل در نظام شود.

وی افزود: ایرانیان مردمانی سختی دیده و محکم و استوار هستند و این اشتباه دیگر آن‌ها بود که می‌خواستند ما را با دیگر کشور‌های مستعمره خود مقایسه کنند، رهبری با ورود خردمندانه خود برای دفاع با این جنگ اقتصادی این مشکل را نیز حل نموده و برای آن راه حل دادند و آن داد و ستد با پول همان کشور و مبادله با ارز هر کشور که با آن مبادله می‌کنند است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها