رئیس سازمان فضای مجازی بسیج بیان داشت: ورود بسیج به فضای مجازی موازنه قدرت را به نفع انقلاب تغییر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۸۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسلم معین در مراسم رونمایی از بازی سوم از مجموعه «سایه‌روشن» با عنوان تابستان سیاه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و رئیس سازمان فضای مجازی بسیج ضمن عرض خوشامد گویی به حضار گفت: سازمان فضای مجازی بسیج از یک‌سال گذشته با استفاده از ویژگی مردم‌پایه بودن توانسته با استفاده از یک مدل بومی و بهره بردن از ظرفیت پربار بسیج تحول جدی در عرصه فضای مجازی ایجاد کند.

وی ادامه داد: مقایسه آماری که بین ۸۸ تا ۹۶ و ابتدای ۹۷ تا امروز نشان می‌دهد که استفاده از ظرفیت بسیج در این فضا باعث شده است که موازنه قدرت به سمت نیرو‌های انقلابی پیش برود.

معین افزود: امروز مرکز متنا با حضور متخصصان و ظرفیت‌های بسیج به بازوی توانمند نه تنها سازمان بسیج بلکه همه مجموعه‌های انقلابی است که با تولید صد‌ها و هزاران دقیقه انیمیشن‌های مختلف کات اوت و سه بعدی و ۳۶۰ درجه در کنار تولید بازی‌های رایانه‌ای به کسب جوایز بین المللی پرداخته است.

معین همچنین گفت: این مرکز می‌تواند با تولید محتوای مختلف با توجه به میانگین سنی مخاطب اقدامات مهمی را در عرصه فضای انجام دهد و رونمایی از بازی رایانه‌ای تابستان سیاه که روایت‌گر نحوه ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششم تیر ۱۳۶۰ است، در همین راستا شکل گرفت.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: بازی تابستان سیاه و یا سایه روشن روایت مستندی از حوادث سال ۶۰ و ترور‌های که در اوج شقاوت‌های منافقین رخ داد بوده که حدود ۲۰ نفر در قالب یک تیم تخصصی بیش از یک سال و نیم روی آن زحمت کشیدند تا به ثمر بنشیند.

وی ادامه داد: این بازی با به تصویر کشیدن مسجد ابوذر و باغ آذری و ... فضای نوستالژیکی ایجاد می‌کند که به خوبی فضای ترور‌های سال ۶۰ را نمایش داده که برای این بازی تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفته تا کاملا مستند باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها