مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در کلاس اموزش فعال حوزه مهدیه در تشریح چالش روابط ایران و امریکا و وجود دو راه مقاومت یا سازش در برابر امریکا اذعان داشت: هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و مشکلات کشور به دلیل فریاد مرگ بر امریکا نیست.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۴۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دومین مرحله اموزش مقدماتی بسیج با حضور متربیان حلقه های صالحین در حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
"فروتن"در این دوره اموزشی در تشریح دستاوردهای انقلاب ,ثبات و امنیت و حفظ اراضی ایران راولین برکت انقلاب عنوان نمود و در ادامه موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری ,ارتقای بینش سیاسی مردم ,افزایش مشارکت مردم در انتخابات و ازادی احزاب,سنگین شدن کفه عدالت در تقسیمات عمومی کشور,افزایش معنویات و اخلاق در جامعه را از دیگر دستاورد های انقلاب برشمرد و با بیان مطالبی به شفاف سازی انها پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به عصبانیت امریکا از ایران به خاطر خارج نمودن و به خطر انداختن منافع امریکا از منطقه, در بررسی چالش روابط ایران با امریکا خاطر نشان کرد:کشور ایران جنگ طلب نیست ,ما دوراه داریم سازش و تابع بودن یا مقاومت .البته که بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری (مده الظله) مقاومت هزینه های از قبیل تحریم های اقتصادی و عدم خرید نفت کشور مان را دارد ولی هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و امریکا وقتی راضی خواهد شد که ایران از اقدامات انقلابیگری انصراف داده و به جایگاه قبلی خودش یعنی دوران قبل از پیروزی انقلاب که اوج ورود مستشاران امریکا به داخل ایران ودخالت در اداره ان بود ,باز گردد.
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در ادامه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن کشور به توسعه بهتراظهار داشت:همه راه حل ها داخل کشور است .مشکلات کشور به دلیل فریاد مرگ بر امریکا نیست. ما درمسئله عبرت اموز برجام دانستیم که هدف امریکا نابودی انقلاب است .
ایشان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و فشار برمردم به منظور براندازی نظام توسط مردم اذعان داشت:گام اساسی برای رسیدن به توسعه حمایت از تولیدات داخلی است .تولید ملی و خرید کالای ایرانی.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات