معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از مصرف چهار برابری مواد مخدر در طی هشت سال اخیر در دنیا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در همایش گرامی داشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه باید راه های واکسینه کردن جامعه در برابر معضل اعتیاد به خوبی شناخته شود گفت: باید راهکارهای عملیاتی را شناسایی کنیم تا بتوانیم موفقیت حاصل کنیم.

وی با بیان اینکه قدرت های غربی به دنبال گریبان گیر کردن کل جهان به این معضل خطرناک هستند افزود: در همین راستا اتاق فکری تشکیل شده تا ویژگی های مصرف مواد مخدر را افزایش دهد تا دامنه آن افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تأکید بر پیشگیری های لازم بر اعتیاد بیان داشت: متأسفانه راه های درمان از اعتیاد زمان بر و بسیار دشوار است پس باید راه های جلوگیری و پیشگیری را بررسی کنیم و در راستای عملیاتی شدن آنها تلاش داشته باشیم.

 وی بر افزایش برنامه های فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد تأکید کرد و گفت: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید برنامه های فرهنگی،آموزشی و ورزشی مناسبی در نظر گرفته شود و این یک ضرورت برای جامعه است.

اکرمی با بیان اینکه سن اعتیاد و دامنه آن به شدت در حال گسترش است افزود: با همه اینها نباید از تلاش هایمان کاهش دهیم و سرسختانه بر امر مبارزه با مواد مخدر بکوشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر در دنیا در طی هشت سال اخیر چهار برابر شده خاطر نشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد باید مستمر و دائمی باشد تا بتوانیم پاسخ تلاش هایمان را بگیریم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات