فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت:رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی انسانی فهیم و دانا است که در فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در مدارس برنامه هایی در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۸۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش دانش آموزی خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار اعظمی در نشست بصیرتی فرمانده هان واحدهای دانش آموزی که به همت حوزه های 2261 دانش آموزی حضرت معصومه (س) و 2260 دانش آموزی سید جمال الدین اسد آبادی ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت :رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی انسانی فهیم و دانا است که در فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در مدارس برنامه هایی در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی انسانی فهیم و دانا است

وی با اشاره به دوران انقلاب افزود: دشمنان در سال های متوالی با روش های مختلف قصد ورود به کشور را داشته است ، در اوایل انقلاب با شروع جنگ تحمیلی عراق و نیز ترور شخصیت های ارزشی خواهان تغییر نظام بودند. اما با تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه با شکست مواجه شدند.

سرهنگ دوم پاسدار اعظمی بیان کرد:در سال های اخیر دشمن به جنگ نرم و ایجاد شبه در اعتقادات مردم پرداخته است.

رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی انسانی فهیم و دانا است

وی اظهار داشت: بیشتر انقلاب های جهان حداکثر تا 10 سال بعد از رخ داد ، دستخوش براندازی توسط نیروهای خود می شوند در صورتیکه انقلاب اسلامی ایران جشن 40سالگی خود را گرفته است.

وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی مقدس ایران با حضور رهبر مقدر و بصیر است که به انقلاب جهانی اسلامی رسیده است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) خاطر نشان کرد: همه ما در مسیر انقلاب حرکت می کنیم و آن‌ را قبول داریم و به خون شهدا احترام می گذاریم ، باید ارزش های اعتقادی و حدود ارضی کشور برایمان مهم باشد و کشور را حفظ نماییم.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها