مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب تاکید کرد
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب بر لزوم توجه به تجربیات 40 ساله در گام دوم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید عابدین صادقی ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب براساس مبانی قرآن کریم»، اظهار کرد: تجربیات 40 ساله در گام دوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول با بیان اینکه بیانیه فوق در خطاب به اقشار مختلف مردم می‌باشد، بر لزوم مطالعه و تامل پیرامون آن تاکید کرد و گفت: هر کس باید برحسب جایگاهی که دارد، در راستای عملیاتی کردن مفاد آن گام بردارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب اظهار کرد: در این بیانیه چهل ساله گذشته کشورمان به خوبی تصویر شده، نقاط قوت، ضعف و چالش‌ها بیان شده است، بنابراین با تکیه بر آن می‌توان برای آینده نظام و ملت برنامه‌ریزی دقیقی کرد.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) را تسلیت گفت، به بیان فضیلت های ایشان پرداخت و افزود: باید در راستای شناخت هر چه بیشتر ائمه معصوم (ع) گام برداشته شود.

 وی با اشاره به بیانیه مهم گام دوم انقلاب که توسط حضرت امام خامنه ای به همه ملت ایران سفارش شده است، اضافه کرد: این بیانیه دارای مبانی قرآنی استواری است و با نگاهی عمیق برگرفته از متون اسلامی اعم از قرآن، سیره انبیا و ائمه اطهار (ع) نگارش شده است، که نقشه راه ادامه کار انقلاب و متکی بر تجربیات چهل ساله آن است.

این مسوول خاطرنشان کرد: این بیانیه نگاهی عمیق به گذشته دارد و آینده کشور را ترسیم کرده، که همان رسیدن به تمدن عظیم اسلامی و اتصال آن به منبع اصلی نظام آفرینش یعنی حضرت ولیعصر (عج) است.

انتهای پیام

ارسال نظرات