فرمانده سپاه شازند مطرح کرد:

نیاز مهم کنونی جامعه پایداری و مقاومت درعرصه های مختلف است

کد خبر: ۹۱۵۱۱۲۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ مهجوری در طی سخنان خود در مصلی شهر شازند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهیدان و خون مطهر آنها بازگوی خاطرات دوران دفاع مقدس است، می بایست در هر موقعیت و در هر زمانی دفاع از انقلاب اسلامی را از یادنبریم این شهدا در اصل پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و ما نیز باید راه این بزرگ مردان را ادامه ببخشیم.
وی افزود: تلاش ما باید بر خط ادامه دادن راه شهدا باشد، زیرا شهدا غریبانه زندگی کرده و بی هیاهو در راه دفاع از اسلام وکشور خود جان داده‌اند و ما باید با تمام وجود ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.
فرمانده سپاه شازند تصریح کرد: شهدا در مسیر خدای عزوجل به این رتبه های عالی رسیدند و خدا هم این‌ها را حفظ کرده و امروز به عنوان سند و پشتوانه انقلاب مطرح هستند.
وی با اشاره به این که اگر بخواهیم ارتقاء کنیم‌ باید فانوس‌هایی که شهدا برای ما روشن کردند را روشن نگه داریم و پیرو این فانوس‌ها باشیم، افزود: خانواده شهدا با خدا معامله کرده‌اند و پیروز شدند و در عین حال خدا نیز به آنها وعده داده است که شهدا نزد خدا روزی می‌خورند.

مهجوری با اشاره به این که باید انقلاب اسلامی را شروع پیشرفت های بزرگ وبنیادی  دانست ابراز کرد: مقایسه ایرانِ قبل وپس از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های پس از انقلاب آشکار کند .

وی ادامه داد: عقب افتادگی علمی و فناوری کشور ایران در دوران قبل از انقلاب، برای ایرانیان آزاردهنده بود. غلبه بر این عقب‌ماندگی، عبور از مرزهای دانش و دستیابی به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی، از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با تمرکز بر روی تولید علم در ایران و مطرح نمودن موضعاتی چون جهاد علمی، زمینه‌های خوبی را برای پیش‌رفت در عرصه علوم وفنون نوین در کشور فراهم ساختند.

 پیش‌رفت‌های علمی و دستیابی جمهوری اسلامی به برخی از فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر، به‌گونه‌ای حیرت‌انگیز است که غربی‌ها به شدت نگران شده و یکی از علل تشدید فشارهای آنان بر ایران با بهانه‌های مختلف این است که می خواهند جلوی پیشرفت‌های ایران اسلامی را بگیرند. 

وی تاکید کرد: آنچه استکبار جهانی ندارد اراده مبتني بر ايمان و اعتقاد است در حالي كه اراده جبهه مقاومت مبتني بر ايمان و اعتقاد است. 

فرماند ه سپاه شازند بیان داشت: نیاز امروز جامعه نیز همان ایستادگی و مقاومت دوران دفاع مقدس است چرا که استکبار با برنامه‌های نفوذگرایانه و در عرصه فرهنگی و اقتصادی همواره در حال جنگ با نظام اسلامی است.

مهجوری با بیان اینکه ایستادگی رمز پیروزی است، گفت: مقاومت و ایستادگی تنها نسخه شفابخش است و حرف ملت ایران حق است و حتماً بر کرسی می نشیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار