بانک صادرات ایران در ١۴ ماه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری در استان چهارمحال و بختیاری بالغ بر ٣ هزار و ٣٣۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد
کد خبر: ۹۱۵۱۱۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  بانک صادرات ایران در ١۴ ماه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری در استان چهارمحال و بختیاری بالغ بر ٣ هزار و ٣٣۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد که از این میان بیش از چهار هزار و ١۶۴ فقره وام حمایت از رونق تولید بالغ بر دو هزار و ۶١١ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان چهار محال و بختیاری اختصاص یافته است.

 این بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور و کمک به ایجاد اشتغال در اقصی نقاط کشور، در استان چهارمحال و بختیاری با اعطای ٨ هزار و ٣٠٠ فقره وام قرض‌الحسنه از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت‌ماه ‌سال ٩٨ بیش از ٣ هزار و ٣٣۵ میلیارد ریال در این حوزه پرداخت کرده است.

 عملکرد بانک صادرات ایران در کمک به استمرار و رونق تولید طی سال‌های اخیر در دستورکار بوده، به نحوی که از ابتدای سال ٩٧ تا ماه مورد اشاره، چهار هزار و ١۶۴ فقره وام حمایتی بالغ بر دو هزار و ۶١١ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان چهار محال و بختیاری اعطا کرده است.

 بانک صادرات ایران با پرداخت سه هزار و ٣٢۶ فقره وام ازدواج به ارزش بیش از ۶۲۶ میلیارد ریال، سهم قابل توجهی در تسهیل امر ازدواج در این استان داشته است.

 کمک به آزادی ١٧ زندانی نیازمند با اعتباری نزدیک به ۴ میلیارد ریال و پرداخت ١٧٠ فقره وام قرض‌الحسنه ضروری، درمان، کمک هزینه تحصیل و ...به نیازمندان این استان از جمله دیگر حمایت این بانک از ابتدای سال ٩٧ بوده است.

 در همین مدت، ٢٩۶ فقره وام مسکن اقشار ویژه (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) به ارزش بیش از ١٨۵ میلیارد ریال تخصیص یافت.

 این بانک همچنین حمایت از مشاغل خانگی را با جدیت پیگیری کرده به نحوی که در مدت یاد شده ١٣٩ فقره وام مشاغل خانگی بالغ بر ٢۴ میلیارد و ۶۵٠ میلیون ریال به معرفی شدگان از سوی نهادهای حمایتی (کمیته امداد، بهزیستی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) اعطا شد.

ارسال نظرات