خبرهای داغ:
به همت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گتوندطرح تابستانه جوانه های صالحین،با هدف پر کردن اوقات فراغت بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۷۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند ؛ مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین با حضور فرماندار شهرستان ، فرمانده ناحیه گتوند ،دادستان شهرستان ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گتوند ،مسئول تعلیم و تربیت ،روحانیون شهرستان، کارکنان سپاه گتوند،مربیان، بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین در محل نمازخانه ناحیه گتوند برگزار شد.

"سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی" فرمانده سپاه ناحیه گتوند در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر، جزییات طرح جوانه های صالحین را تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام پورمحرابی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه گتوند عنوان کرد: سپاه بخاطر گستردگی که در سطح بسیج دارد همگام باسایر ادارات و نهادهایی که برنامه ریزی در راستای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داده‌اند طرحی را با عنوان جوانه های صالحین جهت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیجی انجام داده است.

حجت الاسلام پورمحرابی افزود: این برنامه ها از قبل هم با اسم طرح میثاق و نشاط بوده که چند سالی است با عنوان طرح جوانه های صالحین برای اوقات فراغت بسیجیان در تابستان و باهدف ارتقاء و ایجاد روحیه ،نشاط و بالا بردن سطح آگاهی ها و توانایی های بسجیان برگزار می شود.

درادامه عبدالرضا احسانی نیا فرماندار شهرستان گتوند گفت ؛ اوقات فراغت موضوعی است که اگر خوب به آن پرداخته شود بشر می تواند خیلی از مشکلات و مسائل و موضوعاتی که ما باهاش دست به گریبان هستیم را کم کند.

عبدالرضا احسانی نیا در ادامه افزود؛ اوقات فراغت وقتهایی هستند که بیکار هستیم که باید قدر این لحظه ها و اوقات را بدانیم‌. این اوقات فراغت باید از دو جهت روحی و جسمی مورد بررسی قرار بگیرد همانطور که در دین مبین اسلام به کار،تفریحات و لذت های حلال،معاشرت با برادران دینی، عبادت تقسیم بندی شده است ماهم در این کلاسهای اوقات فراغت قطعا نباید فقط جسم را ببینیم ،البته باید برای سنین مختلف تعاریف و برنامه های مختلفی داشته باشیم.

ودر پایان فرماندار شهرستان گتوند عنوان کرد: دو فرمانده پایگاه نمونه و موفق طرح جوانه های صالحین را به زیارت مشهد مقدس اعزام خواهم نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها